
Moduł płatności to narzędzie umożliwiające efektywne zarządzanie zbiórkami pieniężnymi. Usprawnia organizację, monitorowanie i przepływ informacji na temat poszczególnych zbiórek, wspierając pracę dyrektorów, wychowawców oraz rodziców i uczniów.
Moduł umożliwia tworzenie zbiórek na różnorodne potrzeby, takie jak rada rodziców, wycieczki szkolne, obiady czy wyjścia do kina. Zbiórki mogą być tworzone przez wychowawców lub administratorów a prowadzone mogą być również przez rodziców lub wybranych uczniów.
Moduł płatności umożliwia szczegółowy podgląd listy uczniów przypisanych do danej zbiórki, aktualnego stanu ich wpłat oraz historii transakcji. Dostępne są także podstawowe informacje jak termin płatności, opis płatności, podsumowanie wpłat wprowadzonych przez poszczególnych skarbników.
Tylko osoby z odpowiednimi uprawnieniami mogą zakładać i zarządzać zbiórkami. Dyrektorzy mają pełen wgląd we wszystkie zbiórki w szkole oraz możliwość ich zarządzania. Nauczyciele natomiast widzą jedynie zbiórki, które sami utworzyli, lub te, w których zostali wyznaczeni jako skarbnicy.
Opcja „Wpłaty z banku” umożliwia rejestrowanie w dzienniku wpłat na konto bankowe przez wybór odpowiedniej płatności i ucznia lub podanie tytułu płatności/numeru wpłaty jaka została zrealizowana np. przez rodzica na podstawie blankietu wygenerowanego w systemie.
Aktywne zbiórki mogą być obsługiwane przez jednego lub kilku skarbników jednocześnie. Funkcję tę mogą pełnić nauczyciele, rodzice lub uczniowie, w zależności od potrzeb szkoły.
Rodzice i uczniowie mogą przeglądać szczegóły zbiórek, z którymi są powiązani. W każdej zbiórce widoczne są informacje takie jak termin płatności, lista wyznaczonych skarbników przyjmujących wpłaty oraz historia dokonanych wpłat.